working

Vet inte riktigt vad det är som gör att mitt bloggande blir mer och mer sporadiskt.Har inte kommit till det stadiet då jag tycker bloggen är blä,men jag hinner bara inte.Tror jag.

Vaknade för en timme sedan,ångest, men var så jäkla trött att jag var tvungen att sova en timme eller tre.  Just nu känner jag bara att jag verkligen vill börja jobba igen. Absolut inte nödvändigtvis på CP,det framkallar bara ångest. Men något annat,något nytt. Ett jobb som är lätttillgängligt,hyfsat betalt och schyssta timmar. Svårt ? Borde icke vara. Speciellt inte nu när man tillhör den (not so) exlusiva "jag-har-fyllt-18-skaran". Får verkligen börja engagera mig i detta nu. Det får bli min nya "grej".Att hitta jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0