bored


Saker man kan göra om man är riktigt riktigt uttråkad.

1. Härma sin egen mobil - Hittils har Jessie gått på det 3 ggr .Jag gör ett läte med halsen som låter exakt som vibrationen på min mobil varpå hon gastar "Matilda din mobil ringer!!!" Sjukt kul. Jag tror jag har hittat mitt livs talang.

2. Fylla i "Mitt CV" på Arbetsförmedlingens hemsida. Dock vinner jag ju en hel drös vuxenpoäng. Även en del arbetslöshetspoäng.

3. Komma på olika akrobatiska konster jag kan göra med min tandställning med hjälp av min tunga.

4. Skriva in egna roliga påminelser till mig på mobilen (och på andras, känner ni mig,lämna in ut er mobil. NI kanske inte tycker det är kul att vakna 05:30 en söndagsmorgon p.g.a att ni ska upp och "Tömma den gigantiska finnen på ryggen". Jag däremot,tycker det är svinkul.)

5. Försöka tyda vad det egentligen står på mitt databord. Bordet är ärvt av Carsing och ett flertal kärleksförklaringar från hennes ex finns att tyda ,inpräntat i träet.

6. Tajma hur långt tid det tar för mig att rabbla hela alfabetet. I mitt huvud.

7. Göra om ord till "mitt" språk. Ni vet, renässnäsen aktigt.
Karaté-Rakaté. Matilda-Tamilda.Fullsmockat-Smullfockat.Telefon-Feleton.Sånglektion-Långsektion.

8. Tänka på att Lina brukade beskriva Johanna som "Den lille runde på Bygelstigen".
Hahahahaha.

9. Försöka komma på en ny "grej" till mig. Ni vet. Länge länge körde jag ju det här med att stoppa in hela näven i käften. Och det var ju kul och så. Men nu behöver jag något nytt. Något fräscht. Förslag kan lämnas bland kommentarerna.

10.Gå igenom i detajl hur jag hade gått till väga i mitt liv om jag fått leva om hösten 2007.Det ger mig en viss tillfredställelse.

11. Tänka på att Ally har min blogg som startsida.

12. Kolla när vatten kokar...

Kommentarer
Postat av: erika

skriv en bok. Du är helt tossed!

2008-10-08 @ 09:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0