täppt och jävlig.



Vaknade med täppt näsjävel imorse. Vet inte om det är en actuall förcoldning eller om min näsa inte riktigt vant sig vid att det bor en katt in huset igen.

Jag kan ju för övrigt säga till Frida att Lizzie är off the hook. Hon är iiiiingen Lucifer att tala om jämnfört med Snäckan,som jag numera är sambo med. Det är enbart ondska i den kattens ögon.

Jag har ju,som många av mina vänner nog märkt, en tendens att isolera mig och bli halv apatisk när det nalkas lov.Jag gör gärna ingenting,och helst ensam. Imorgon ska jag dock försöka undvika detta och umgås lite Lang.Tanken är väl att hon ska ta sig till Adolfsfält och kolla in Medelpadsgatan. Sedan lift med henne tillbaka till Klippan C.

Jag inser att jag förmodligen inte är den bästa bloggaren just nu. Det roliga i mig tenderar att dö lite när jag inte har någonstans att få inspiration ifrån,tex. skola och vänner. Plus att det är så mycket nu med flytt och pill och grejs,så ni får stå ut ett tag. Men. En gång ironiker,alltid ironiker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0