officially over


Idag slänger jag med en syn ni inte allt för ofta får se. Nämligen jag! Oftast när jag bloggar sker det under någon form av tidspress och då är man icke så pigg på att ladda upp bilder och trams.

Sov länge länge idag.Det är helt sjukt med mig, jag skulle lätt kunna sova en hel dag. Jag blir liksom aldrig pigg när jag ligger i sängen. Det har inte hänt en enda gång på säkert 5 år att jag inte kunnat somna om. Och lägger jag mig ner i sängen, när som helt,somnar jag inom en kvart. Det är precis som sömnen aldrig aldrig tar slut. Så det gäller att hålla sig väck från sängen.

Ally har varit här,vi gick med Jenna och kollade hennes bästa kompis "nya" lägenhet.Sjukt fin har den blivit. Var där innan de fixat till den och då var det ingen syn för världen direkt. Jag sa det ,att det är ju perfekt,hon har bara tänkt bo där i 1½ år,lagom till att jag tagit studenten och förmodligen hittat jobb,så då kan jag flytta in! Den som lever får se.

Måste en runda till Ängelholm imorgon på dagen och hämta lite grejor till utgången på kvällen.Lämnat nycklarna till lägenheten nu,så Laxgatan-huset är nu officiellt ett avslutat kapitel i mitt liv. Samma dag som det är nominerat i NST till Ängelholm vackraste hyreshus. Karma karma karma.


Kommentarer
Postat av: erika

du är så fin fin fin

2008-10-31 @ 07:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0