living on the edge


Hände förresten en jäkligt obehaglig grej idag på ensnabeln. Hade kännt mig lite ur gängorna under dagen och precis fått 2 Ipren av Louise och sedan tillkännagett att jag "Kände mig spyig".Mitt inne i låt där jag gastar på rätt rejält kände jag hur jag blev snurrig as hell.Kallsvettig och skakis. Satte mig ner på huk och tog tag i Bengans ben (tack för det liksom),kände att jag inte alls kunde andas och fick fram det till Bengan som så snällt ledde bort mig till fönstret,öppnade det,och hämtade en stol.  Fick order att gå ut och lägga mig på soffan med benen i högt läge. Dånade en massa i öronen. Fortfarande helt skakis. Låg där ute i 25 min. Sen kändes det mycket mycket bättre. Jag bettar på syrebrist. Ätit hade jag precis gjort och när Elin frågade om jag druckit missuppfattade jag det totalt och svarade lite förnärmat "Idag?! Elin,NEJ?!". Hon menade vatten.

På tal om mat och vatten så slutade min matbricka att fungera idag. Fick veta att jag inte betalat min faktura och alltså inte hade rätt att äta i matsalen. Det lite jobbiga med situationen är att det är lite svårt att betala en faktura man aldrig fått. Sen jag flyttade till Ängelholm (2 år sedan, 3 terminer) har jag aldrig fått någon matfaktura. Min matbricka har alltid fungerat,så jag har antagit att man inte behöver betala för maten om man bor i Ängelholms kommun. Ack så fel.

Ringde kommunen när jag kom hem och fick veta att jag förmodligen hamnat i något glapp när jag flyttade och typ "försvunnit" i systemet. Dom skulle skicka hem en faktura på detta året så fixade det sig. Haha. Har alltså lurat Ängelholms kommun på pengar i 2 år. Pengar dom inte kan kräva av mig i efterhand.

Hahahahhaha.
Men sån är jag.
Jag leker med ödet.
Lever på gränsen.
Backar bilen utan att skrapa bakrutan. (hahahahaha)
Glömmer att använda min tandsätllning under en hel natt.(tänk så vaknar jag med mina gamla tänder imorgon)
Kokar potatisen utan lock.
Leker med elden.
Steker hamburgare utan stänkskydd (aldrig,aldrig mer "Har du svinkoppor?")

Kommentarer
Postat av: erika

Jag blir rädd om du ska hålla på och svimmilera sådär. Ta det lite jävla lugnt va!!

2008-10-10 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0