jersey girl


Överasskade mig själv ganska så ordentligt med att sova länge dagen efter att jag druckit.Det händer sällan.Jag brukar vakna klarvaken kl.8:00 och vara rastlös så in i.Kanske borde festa till det oftare?

Och ja. Jag får väl medge det som den observante säkert redan har observerat. Det blev en två-dagare denna helg. En oplanerad två-dagare. Stack till Chaplin igår vid 22 tiden och sprang på Elin som jag sedan tillbringade kvällen med. När galejet på Chappe var slut stack vi upp till Carsing,från och med nu Cassimo,och satt där och snacka mög och drack lite.Trevligt trevligt.

Var hemma vid 2-tiden och rann i säng.


Vaknade vid 12 och undrade vart dagen blev av.Blev inte bättre av att jag sedan stannade i sängen två timmar till,liksom bara för att trotsa mig själv. Ally skickade mess om vad jag gjorde,och om hon fick komma förbi.Så jag tog tag i mitt liv,klev upp,kokade lite gröt,gjorde té och satte fram pepparkakorna.Det kan aldrig bli för tidigt för pepparkakor.

Minns di gamle darna när jag & Cassimo satt uppe i hennes lägenhet i oktober och kollade Grey's,drack té,käkade mörk choklad OCH pepparkaksdeg på tub.Nyttigt värre.


Den lilla skökan stack precis efter att vi tittat på Mamma Mia med egen himmabyggd sing-a-long verision.
Imorgon är det dags för det s.k allvaret igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0