gnäll schmäll


Nä, imorgon är det jag som ställer mig på speakers corner och ber hela världen dra åt helvete.
Eller nej,inte dra åt helvete.Men börjar vara lite jävla glada för vad fan dom har istället för att gnälla en jäkla massa.

Var hos momor och fick middag innan. Henne gillar vi. Mormor. Hon måste vara med ett tag till.

Även om det kanske inte lyser igenom så där jätte bra i detta inlägg,är jag faktiskt glad. Tillfreds.
Är inne i en fas som jag alltid kommer in i under en speciell och ganska så plågsam tid i månaden. Nämligen "ensam-är-stark-fasen. Fasen då jag känner att jag kan säga en jäkla massa grejor till folk som jag hållit inne med ett. Saker jag stört på mig på.Saker jag inte vågar säga annars av rädsla för att skaffa ovänner.Men just nu känner jag att vafan,sluta gnäll era jävla töntar.

Jag kommer ha riktigt mycket ångest när fasen går över dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0