hata göteborg


En annan kul kuriosa från fredagen. Håkan Brinck, en känd showare från Helsingborg/Landskrona trakten var på plats på Telegrafen och blev erbjuden att köra några låtar med bandet. Han tog micken och freakade loss totalt. Jag var bergis på att han var full men Louise försäkrade att "Nej nej,han är alltid så här!". Tyckte han verkade bekant på något sätt,men kunde inte tänka mig vart jag sett honom. Sagt och gjort, Googlandets okrönte dronning gick hem och satte sig vid datorn.


Och visst hade jag sett honom förut, men absolut inte i ett sammanhang jag kunde gissat....





Håkan Brinck är alltså "Varför-har-ingen-tagit-hand-om-lille-Basse-"mannen!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jaa va kul när jag har tid så ska jag snickra ihop en sådan till dig höhö och i gengäld så ska vi umgås vilket vi nu skullat 100 gånger om haha :D

2008-11-23 @ 21:36:29
URL: http://karsing.blogg.se/
Postat av: Karolina

Javisst och du har mitt! ;D

2008-11-24 @ 16:20:46
URL: http://karsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0