sammandrag av helgen


Fredagen gick i beslutsångestens tecken. Hade olika alternativ inför kvällen och velade fram och tillbaka tills inget kändes särskilt lockande. Hade bestämt sedan innan att sticka till Helsingborg och Telegrafen för att titta när några av mina lärare spelade. Ändrade mig dock och följde med till Ängelholm för att titta på Johannas seriefinal. Men medans jag satt där jag fick ångest major. Så fick ett ryck och sprang till Stationen,fick stå och vänta i 35 minuter,och tog tåget in till Hbg.Mötte upp Carsing & Stine och begav oss till Telegrafen. Blev en grymt kul kväll,och ångrar verkligen inte att jag stack dit.Inte skrattat så gott på mycket mycket länge. Våra lärare är verkligen grymt begåvade. Hemma vid 2,sov till 13.

Lördagen började sent som sagt. Kändes som jag druckit en flaska vin kvällen innan,trots att jag höll mig till Ramlösa. Kollade innebandy med tjejerna och sedan hem till andra faster på kalas. Sen till Ally en snabbis och en massa snack,oväntant.

Idag gick jag upp 12.Sitter hos faster J nu och myser. Fikat lite och läst tidningen. TV-kväll ikväll, eventuellt Wii hos Lang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0