my work here is done and


My mission here is complete.
Hur vet man att man fått ett smeknamn att brejka?
Jo,det är när personen som fått smeknamnet väljer att döpa sin egen blogg efter det!

Johanna's nya blogg. Med domänet,gissa nu, http://aally.blogg.se


Mina vänner. Ally är nu skrivit i historien.
Vissa av er kanske vet varför hon kallas Ally,vissa inte.
Vissa kommer kanske få veta i framtiden
Vissa av er aldrig kommer få veta varför.
Men en sak är säker. Ally finns, och består.


Hm. Hur ska jag nu toppa detta?
Jag fixade Golden Girls,GG:s. Jag fixade Sylvia. Jag fixade Ally.
Var på er vakt. Ni vet aldrig när turen kommer till er...

Kommentarer
Postat av: Ally

haha man blir ju nästan lite tårögd!

jag finns gott folk! jag finns! Haha

2008-11-24 @ 17:23:49
Postat av: Jonte

AHAHHA kollat in friherrinnans än?! Eller gör det via min blogg! Sjukt....

2008-11-24 @ 23:03:23
URL: http://jonteey.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0