fixy daisy


Har nu lunkat runder här hemma och samlat ihop alla tillhörigheter inför resan som ska med från mamma till pappa. Snart ska jag ringa min far och fråga om han kan hämta mig med bilen i Klippan,eftersom jag har två extremt tunga väskor fyllda med Spanien grejor som jag inte orkar bära hela vägen hem.

För er som läser denna bloggen och inte känner mig,eller inte vet någonting om Spanien resan , ska jag nu berätta lite.

Jag umgås ganska så flitigt med 11 andra tjejer. Man skulle kunna kalla oss för ett gäng (haha). Vi har alltid skit roligt ihop och gör helt enkelt det mesta tillsammans. I höstas började vi snacka om att åka utomlands. Först trodde nog vi alla att det bara var snack och att det förmodligen inte skulle bli av. Därför är det extra kul att sitta här, 4 dagar till avfärd.

Vi ska till Costa Brava, Roses, och vi blir borta i 10 dagar. Till Roses kommer vi med buss, 30 timmar ner, och 30 timmar hem. Det lär bli förjävligt. Därför har jag laddat upp med åksjuketabletter som jag kommer knapra tills jag somnar.

Där nere ska vi bo på ett lägenhetshotell, 3 tjejer i varje rum. Jag,Johanna & Erika ska bo tillsammans, något vi alla tre är mycket nödja med. Är säker på att vi kommer för skit kul. Tycker lite synd om Erika dock, iom att jag snarkar och Johanna pratar (skriker) i sömnen... Menmen...

Nu ska jag snart med bussen , så måste dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0