bailando


AAAH! Trois timmar kvar. Helt sjukt! Om en timme ska jag ta min första åksjuketablett. Tanken är att jag ska vara helt utslagen på bussen.

Tompa har ikväll gjort det jag längtat efter i ett halvår och som jag igentligen skulle gjort på lördag.
Han har varit i Dk och sett Springsteen. Och tro inte för en sekund att han under de här 6 månaderna låtit mig glömma för en sekund att han skulle dit och inte jag. Det är grymhet mina vänner.


Har fortfarande lite smått och gott att fixa. Måste platta håret,packa det sista, få igen väskan m,m.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du anar inte hur bra springsteen var! Så jävla bra att vi åker upp och ser honom på fredag också :D

2008-07-03 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0