back in the rock



Nu anlänt till Klippan Centrum. Läst ut "The Dirt" boken, som det igentligen var meningen att jag skulle ha med mig och läsa i Spanien, men what the hell. Kan ju ta med den och läsa den igen om inte annat. Laddar just nu hem Camilla Läckberg's senaste, på ljudbok. Trodde det skulle ta ett tag,så satte igång nu och tänkte att det skulle vara klart till jag kom hem. Men jävlar i min lilla låda vad det går undan, är på 50% efter 10 minuter. Nu ska jag bara hitta något skruttig mp3a att lägga in den på.

Inom kort ska jag & pappa hem till min faster där min syster bjuder på mat. Rörigt?
Nej, inte igentligen. Min faster och hennes familj är i Bulgarien och min syster bor i deras hus undertiden.  Och idag ville hon leka duktig och bjuda hem oss på korv stroganoff. Och nu när jag tänker efter så har jag ju inte ätit något på hela dagen, så blir nog gott det dära.


Kommentarer
Postat av: johanna

kan du ladda ner den boken jag såg på åhlens. den där med hon tjejen..jag undrade om hon var känd typ.. minns nte vad den heter :P haha

2008-06-25 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0