And the nightmares came over me again



Lillejulafton bjuder bara på slappe, var snackesjuk imorse när jag vaknade så gick bort till faster och tradade ett tag. Lina & Johanna kommer inom kort och då blir det ännu med snacke och kanske en liten liten julacigg. Ibland får man vet ni.Har bara frasen från Nightmares i huvudet, "25 cigarettes in a chain and I don't usually smoke at all".
Det passar in på mig den senaste tiden. Men det  blir slut på det efter jul, that's a God damn promise...

Julaftonen kommer spenderas på Medelpadsgatan med mormor och Lolle's släkt. Både kul och okul. Tycker Julen är lite intim så vet inte hur det kommer bli med 15 personer man aldrig träffat förut. Men med min vinnande personlighet,slående charm och kvicka tunga ska jag nog få dem att gilla mig. Typ.

Min obsession av topz förrvärras verkligen under Julen, hur kan det va? Jag förbrukar 6-10 varje dag just nu, sjukt överhygieniskt. Någon sa till mig att man måste ha lite öronvax i öronen, det är tydligen antibakteriellt och skyddar alltså örat från infektioner.

Äckligt är nog ordet jag letar efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0