masjävlar


Är sugen på ny design på bloggen, eller iallafall dags att byta header. Surfar runt och letar lite efter inspiration. Får se vad det kan tänkas bli....

Kom hem från Hyllinge för typ 1½ timme sedan. Lina (KREAB,Lena,Lill-Sladden,Sylvia) var värdinna ikväll och visade upp Hyllinge hemmet för första gången, för mig iallafall. Blev pizza i regnet & sedan tittade vi på Masjävlar, så nu har jag äntligen sett hela.Kan man stryka det från sin livslista. Typ.

Satt och pratade med tjejerna länge om det här med Döden. Började att vi pratade om olyckan ,om vilken tur vi egentligen hade. Iom att vi är 11 tjejer som umgås väldigt mycket och står väldigt nära varandra,och att ingen drabbades.
Sen kom vi in på hur det skulle vara OM något skulle hända någon av oss.
Johanna V sa "Tänk alla oss sitta på en begravning, det finns inte."
Jag är ju en sådan människa som har en tendens att gå och "vänta" på att något hemskt ska hända.
Är väldigt noga att mamma heter "mami" på mobilen,och Jessie heter "Syster Jessie",ifall det skulle hända mig något och folk skulle behöva komma i kontakt med min familj. Töntigt kanske,haha,men det håller mig lugn.

"Keep on smiling!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0