mary kay


Nu stänger jag ner denna lilla make-over operationen för ikväll.
Här ser lite annorlunda ut just nu, vet inte om det är något som kommer
att bestå, är lite skeptisk till vissa saker, men vi får se.

Idag har min & Jessie's nästkusin varit här, Anna.
Anna jobbar som fristående hudvårdskonsult och säljer
hudvårdsprodukter för företaget Mary Kay. Hon kom hit och demonstrerade och
visade en massa olika hudvårdsprodukter samt smink.
Vi var 6 personer,och det var verkligen jätte roligt!
Dock lite dyra priser för en pank student som mig själv,men
som värdinna av hela grejen fick man välja valfri produkt som man fick.
Tji fick Jessie säger jag bara....

Imorgon är det skola igen,och jag längtar faktiskt.
Nu är jag pepp som fan att gå i skolan,och vill inte sitta hemma mer,
det har jag ju faktiskt gjort 75% av sommaren.
Nej,nu ska jag gå till sängs.


Eva Cassidy - Tennessee Waltz spelas flitigt i WMP.
Givetvis konkurrerar det intve ut KfV,men endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0