Helgen.


I fredags mötte jag upp finfina vänner, åkte till Åstorp och sedan till Helsingborg!
Passade även tydligen på att egoa mig i bilen. Inte så kul för Amanda som körde.



"Tilla, Tilla! Titta på mig" sa Simon och gjorde sådär med fingrarna.
Jag förstod ingenting.
(Han och hans vackra flickvän, och tillika mina vackra flick-vän Johanna,
är de enda två personerna i denna värld som fortfarande kallar mig Tilla.
Simon har även hävdat att deras dotter ska heta Tilla.
Jag försöker förklara för dem att det är ett hundnamn,
men dom verkar inte lyssna på det örat.
Eller något öra överhuvudtaget.)




Sedan pekade han på väggen och skrattade högt för sig själv.
Jahapp.



Sen åkte jag, Amanda, Erika & Louise bil till Åstorp, och drack av någon anledning
skumpa i bilen.
Una röva liva.
Sedan åkte vi till Helsingborg och rumblade. Och ramlade.
Och rökte cigaretter i fel ände.
Men det var inte jag som gjorde det.
Promise.



Sen vips blev det lördag och Donnez på Ekebofestivalen.
I Donnez spelar två fina pojkar som gick i min gymnasieklass,
och som jag fortfarande håller väldigt kära.
OCH Amandas bror, inte att förglömma.



"Oh herregud" sa Amanda, där är Olle Jönsson i Lasse Stefanz.
"Du MÅSTE fota!"
Jag tror det är han i hatten.

Sen åkte jag hem och sövade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0