Sicko no more...


Jag är sjuk!
Och det är definitivt anledning nog till att inte blogga.

Gick hem ifrån jobbet i onsdags och kom hem och deckade.
Feber feber feber.


Idag mår jag a whole lot better så jag tänker försöka mig på en ny design till bloggen.
Den jag har nu är jag så sjukligt trött på att jag börjar dra mig för att ens gå in på den.
Den har fått mig att förakta min egen blogg.
Så skola det icke varda.


Har precis ätit snuskigt god mat med min mamma och tänkte nu parkera mig framför tv'n.
Skavlan börjar igen kl. 21 och fram tills dess får Dobidoo roa mig. Måttligt.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Designen ja! Äntligen! (dock är denna bättre än den förra). Tona ner på barbiestuket dock...

2009-09-18 @ 22:07:05
Postat av: Matilda

Tack för det Jonte!

Jag skulle ju kunna ge kritik tillbaka men eftersom JAG INTE FÅTT LÖSENORDET TILL DIN BLOGG OCH DÄRFÖR INTE KAN LÄSA DEN SÅ BLIR DET LIIIIITE SVÅRT!

Skämmes.

2009-09-18 @ 22:09:57
URL: http://matildadenvilda.webblogg.se/
Postat av: Jonte

Hahha! min blogg är avsatt tillsvidare! Hah, men din blogg blev snygg nu ju! Babyblå! Ja bättre än rosa iallafall! :D:D

2009-09-20 @ 11:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0