Samtal med bloggen.


Samtal med bloggen á la Alex och Charlie:

Matilda: Jadu bloggen....Det hände ju något här igår.
Bloggen: Jaså? Nu förstår jag inte riktigt hur du menar?
Matilda: Ja. Först ökar vi i läsarantalet med sex gånger fler läsare än vanligtvis... Och sedan klappar du ihop och tar bort kommentarsfunktionen. Hur tänkte du där?
Bloggen: Nä, alltså. När jag märkte att det började komma fler och fler läsare kände jag att jag var tvungen att stoppa det på något sätt. Det är ju inte meningen att det ska vara många som läser här!
Matilda: Eh....Nähe? Så du menar att du inte vill att så många ska vara inne och läsa här?
Bloggen: Nä. Precis. Jag vill hålla det intimt. Bara några få läsare.
Matilda: Men det är väl ändå jag som bestämmer hur många läsare jag vill ha? Det är väl jag som styr den här skutan? Precis. Och nu vill jag ha så många läsare som möjligt.
Bloggen: Givetvis ska vi ha det. Jag lovar att rätta mig efter dig, dansa efter din pipa och följa dina kommandon.
Matilda: Bra. Då är vi överens.
Bloggen: Absolut. Not.
Matilda: Vad sa du?
Bloggen: Jag sa ingenting?
Matilda: Jo du sa något, precis efter du sa "Absolut"?
Bloggen: Nej jag sa ingenting? Vad skulle det vara?
Matilda: Nej jag hörde nog fel.
Bloggen: Ja det gjorde du nog.

Kommentarer
Postat av: Emma Hiltunen

hahah

2009-09-30 @ 22:24:13
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0