Öronmassage...


Okej, jag måste bara dela med mig om en upplevelse.
Igår fick jag massage här på jobbet. Egentligen var jag bokad till kl. 17:00 men pga olika saker blev jag flyttad till direkt när vi började, kl 13:00. Det rubbade min balans lite. Jag var inställd på massage kl. 17, inte kl. 13.

Nu är det givetvis inte det detta ska handla om.
Jag har fått massage här på jobbet en gång tidigare och det var great. Han, massören knådade sönder min nacke (i positiv bemärkelse) och efteråt kände jag mig som en överkokt makaron.
Den här gången...blev annorlunda.

(erkänn att ni nu tänker snusk. ni vet, "happy ending", men nej, måste göra er besvikna)


Det började helt normalt.
Rygg och nacke och axlar.
Efter tio minuter går han över till mina öron.
Mm.
Mina öron.

Sedan tillbringar han 20 (!) minuter med att massera mina öron.
Finns där ens några muskler i öronen?!
Vid ett tillfälle drog han mina öron utåt och höll dem där i 1 minut.
Döm om min förvåning liksom.

Där var vi, jag låg på en brits, han stod vid mitt huvud och drog i mina öron.
I 20 minuter.
I total tystnad.




Jag känner mig ofredad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0