Disträ...


Disträ är ett ord som passar ypperligt bra på mig idag.
Jag kan liksom inte fokusera på något överhuvudtaget. Jag säger fel priser till kunderna och jag minns inte vad jag åt till frukost imorse.

När vi hade samling på jobbet försökte jag verkligen lyssna men försvann hela tiden iväg i egna tankar.

3 saker som jag funderat över idag som gör att jag seriöst överväger att lägga in mig själv på psyk:

1. Hur lång hållbarhet har en vagitorie, i orginalförpackning?
2. Varför är en boxningsring fyrkantig?
3. Hur ser blindas drömmar ut?

Nu ska jag ha kaffe.

Kommentarer
Postat av: Emma Hiltunen

hahahah.. fina funderingar matilda xD

2009-09-30 @ 22:31:31
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0