Bad day



Idag har jag en dålig telefonförsäljardag.
En sådan dag när man lyssnar på vad de arga och frustrerande kunderna skriker till en innan man hinner tacka för sig och lägga på luren. Jag som annars är expert på att skaka av mig det, känner mig svag. Men jag vet ju att det inte är mig de är arga på, och jag vet ju hur jag själv kan vara mot telefonförsäljare.

Men jag är faktiskt inte inkompetent. Och jag är ingen jävla idiot/dumhuvud/hora. Jag är bara en tjej som tjänar pengar på att ta skit.

Och givetvis är det inte såhär varenda dag. Just nu har vi bara väldigt dåliga adresser som vi ringer till. Om man säger så här, de personerna som vi ringer till idag, har vi ringt hem till ca. 10 ggr innan. Med samma erbjudande.
Jag hade också blivit förbannad.

Förresten, hade varit lite kul att få feedback på nya designen.
Vad tycker ni?
Is tinky-winky-färg hot or not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0