schteeek


Nu sitter jag här, och ser ut som en prickig korv i huvudet. Hände ett litet missöde innan. Skulle steka hamburgare till mig & Hannes. Hade stekt två,och skulle lägga på två nya, råkar tappa den ena så den liksom faller snett ner i pannan, vilket gör att jag får en dusch av stekspa i ansiktet/på bröstet.Tur att kroppen är funtad så fint att man fick värsta adrenalinkicken,och typ inte kände någonting precis när det hände. Försökte bara att torka bort det fort som fan och sedan ta kallt vatten. Efter typ 10 minuter brann det . Fyfan vad det brann. Lagade maten och åt, Hannes blev rädd så jag fick "spela" att det inte alls gjort ont,men jag såg ju förjävligt ut i ansiktet så han satt & frågade "Är det farligt?" 100 ggr medans vi åt. Jag försäkrade honom om att det inte alls gjorde ont,fastän jag satt och tänkte "Gråt inte,gråt inte gråt iinte". Om det lilla gör så ont,kan man ju bara ana hur ont 2:a & 3:e gradens brännskador gör.

Menmen. På typ noll sekunder bildades 7 stycken blåsor i mitt ansikte som det genast började komma vätska ifrån.Mysigt.Låg i min säng med en blöt handduk över huvudet och väntade på att mamma skulle komma hem. Lyckades sen sova i typ tre timmar och det hade då lagt sig en del. Får se hur det ser ut i morgon.

Ta det lugnt när ni steker!

Kommentarer
Postat av: Karolina

nänä? vad otäckt. hoppas det blir bättre tills imorgon och att blåsorna försvinner!

2008-08-31 @ 23:01:00
URL: http://karsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0